torsdag den 19. januar 2017

Kære læser.

i dag er den 19-01-2017 og her kommer en update for uge 3.

I dag er kursen 21,73  så nu er værdien af mit depot er nu steget med DKK 618,-




Hvis vi ser tilbage på sidste år var kursen oppe på 22,73, derfor ser jeg stadig en mulighed for at nå en kurs på 22,34, på denne kurs vil mit depot være på DKK 9380,- hvilket vil give en gevinst på 10 % ( Dkk 850,- + gebyr DKK 29,-) Dkk 879,-

I dag kunne vi læse dette:

G4S/Barclays: Løfter anbefaling til ligevægt fra undervægt

07:37

Den britiske storbank Barclays har løftet sin anbefaling af aktien i det dansk-britiske service- og sikkerhedsselskab G4S til ligevægt fra undervægt.

Kursmålet er samtidig skruet markant i vejret til 260 pence - svarende til 22,31 kr. - fra 160 pence, der svarer til 13,86 kr.

Det fremgår af data fra Bloomberg News.

Den danske notering af G4S-aktien steg onsdag 0,9 pct. til 21 kr. I London steg G4S med 0,8 pct. til 245 pence.

/ritzau/FINANS 

Som jeg også har skrevet før var min analyse af G4S, det samme som Barclays er kommer frem til og derfor tror jeg også at vi måske i januar eller februar ser den kurs på 22,34 som jeg ønsker.

Ugens gode råd:


Forstå dine investeringer
Hvis du sætter dine penge i bestemte investeringer blot fordi, andre, du kender, gør det samme, er du ikke nok inde i, hvad du foretager dig.

Hvis du vil investere, er du nødt til at forstå, hvordan tingene fungerer - ikke mindst hvis du sætter penge i aktier, fonde, obligationer eller lignende


Der jeg prøver at sige er at du skal undersøge alt om de firmaer du vil investere i og google så meget viden som mulig for at se om firmaet har en plan langt ud i fremtiden og om firmaet er klar til omstilling, da marked hurtigt kan vende f.eks. med et patent eller fra et "StartUp" firma.

Jeg glæder mig til at skrive mere i uge 4

På gensyn



Ingen kommentarer:

Send en kommentar